یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

نظام خجسته

جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۳۶ ب.ظ | علی | ۱ نظر

یه موضوعی پیش اومد البته من نه زورم میرسه و نه قدرت دارم نه وضع درست میشه این صحبتی که میکنم اجتماعی هست نه فردی و من شکایت از هیچکس ندارم سرمم نمیخواره و قربون مسولین مملکت چاکر شما هم هستیم و اون موضوع اینه که حالا من نمیدونم از ضعف ماست که شهر تا شهر بلکه حتی محله تا محله حکومت و برخورد پلیس و مسولین فرق داره ینی من باید خودم رو تو دل این محله باز کنم اون محله ی شهر حکومتش فرق داره دیگه و روش برخوردش و مثال بخوام بزنم اینه که من چند ماه پیش کتابی رو سفارش دادم وقتی به دستم رسید دیدم که بله پاکت پستی پاره شده و محتواش چک شده و چندتا چسب هم در قسمت بالای جرخوردگی زدن دادن تحویل ما یعنی محتوا جاسوسی و چک شده حالا به چه بهونه ای آیا مثلا تهران کنترل کردنش که مثلا بسته ی جاسوسی یا غیر اخلاقی نبشه اون بسته ی سفارشی من از اینترنت حالا مثلا تهران ضعیفتر از شیراز کار میکنن؟ نه میبینی که حکومت فرق داره از تهران تا شیراز و بهانه شونه که چک میکنن و فوضولی در بسته ی خرید مردم حالا این خرید بود عیب نداره ولی دوباره ما سفارش دادیم پست پیشتاز و چک شد گفت سایت که  فرستادیمدولی هنوز به دستمون نرسیده و هیچکسم پاسخگو نیست و البته به حق بگیم زورشونم میرسه حالا کار به مسائل شخصی نداریم اینطور که نمیشه هرگوشه یکی یه قدرتی داشته باشه برای حکومت داری و ارتش یه ور از اونور سپاه قدس از اونور چیز باید متحد باشن و این توی جنگ های فرهنگی و اجتماعی و نظامی حتی شکست میخوریم و پلیس با پلیس دعواس میشه و طرف میشن و چند قدرتی بده چنانکه خدا میفرماید اگر به غیر از من خدایی بود یا فرزندی میخواست خدا برگزیند فساد در آسمان و زمین رخ میداد قریب به این مضامین هست در قرآن نمیشه که من اینور شهر یه روش برخورد مسولین باشه اونور یه چیز دیگه درسته فرهنگ اینور شهر تا اونور شهر فرق داره ولی من که عوض نشدم چه طور توی بانک که مردم پولاشون تحویل میدن خوب برخورد میشه و خوب تحویل میگیرند؟ حالا من بانکی هم نیستم فعلا ولی میدونم.

  • علی

نظرات  (۱)

I can’t be the only person who finds it ironic that her sentence (copied below) is both passive and does not follow the rules of agreement (passive writing indicates, not #2c0;indi2ate&88221;). “The passive writing in the first two paragraphs of chapter one indicate that I am likely not to give it a good review.”

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی